Mamy dla Was nowinę! 🙂 Po wielu ciężkich chwilach, które już teraz nie mają znaczenia oświadczamy, że będziemy rodzicami. 🙂

Ciąża to wyjątkowy okres. Często spotykamy się ze stwierdzeniem „Ciąża to najpiękniejszy czas w życiu kobiety”, w stu procentach zgadzam się z tym, ale warto jest również dodać, że ten piękny okres nie zawsze jest usłany różami, zdarzają się trudności przez które musimy przebrnąć, aby móc cieszyć się maleństwem, które niebawem ma przyjść na świat. Tak samo, jak każda ciąża jest inna, tak każdy kolejny tydzień, dzień tego odmiennego stanu jest nieprzewidywalny i niesie ze sobą mnóstwo nowych wrażeń, przeżyć, obaw, trudności. Zarówno życie przyszłej mamy jak i przyszłego taty niebawem ulegnie całkowitej zmianie, oboje muszą przyzwyczaić się do nowej sytuacji, muszą wyjść naprzeciw swoim obawom i być dla siebie wsparciem. My za cztery miesiące przywitamy na świecie naszą kruszynkę. Za nami pierwsze pięć miesięcy podróży we trójkę, to przecież nic gdy w perspektywie mamy przed sobą całe życie razem.

Kiedy myślami wracam do tych pierwszych chwil „bycia w ciąży”, przypominam sobie jak z zapałem przeglądałam strony internetowe, blogi, kanały na youtube i wszelkie inne miejsca, w których mogłam dowiedzieć się czegoś na temat porodu, ciąży, przeżyć innych kobiet. Nadal z zapałem szukam i czytam, a ten internetowy research obudził we mnie chęć dzielenia się z Wami urywkami mojego życia. Widzę również to, że w sieci jest nas kobiet, przyszłych i obecnych mam wiele, więc jest to dobre pole aby dzielić się doświadczeniami, radami, aby rozmawiać o tym co nas nurtuje. Postanowiłam więc urzeczywistnić moją chęć i tak czytacie  po kilku miesiącach nieobecności ten wpis.

Pozdrawiam A.

