Witam wszystkich mam świetną okazję do napisania mojego pierwszego postu tutaj. Pewnie wielu z was słyszało już o ZUMBIE, a jeśli nie to bardzo krótko wyjaśnię co to jest.

A więc ZUMBA jest to taniec z elementami fitness zainspirowany rytmami latynoskimi. Przede wszystkim świetna zabawa, prostota i spalenie duuuuużej ilości kalorii.Więcej o ZUMBIE jako o treningu cardio dowiecie się w najbliższym czasie.

A dlaczego o tym piszę? A więc pochwalę się, że jestem świeżo upieczonym instruktorem ZUMBY. Jest to coś wspaniałego, tak dużo pozytywnych ludzi których łączy pasja i wszyscy razem. Możecie sobie wyobrazić ile tam było energii.

Szkolenie składało się z dwóch bardzo intensywnych dni, moje mięśnie pośladków odczuwają to  baaaardzo dobrze. Iza, wspaniała instruktorka przekazała nam MEGA dużo informacji i ciepła.

Na pewno będziecie mieli w niedługim czasie okazję zobaczyć moje filmiki i dowiedzieć się więcej o ZUMBIE.

I zachęcam was zumbujcie kiedy i gdzie tylko się da ! 🙂

